Medicoindustrien lancerer rekrutteringskampagne

Medicoindustrien har - sammen med en række store medtech-virksomheder, herunder Coloplast, Oticon, Siemens Healthineers, Ambu, Ferrosan, Widex, Novo Nordisk, Convatec og GN Hearing - netop lanceret branding- og rekrutteringskampagnen MEDTECH CAREERS.

Danmark er foregangsland i forhold til at udvikle og designe medicinsk udstyr. Derfor er medtech-branchen en af de absolut stærkeste erhvervsområder i Danmark, og branchen oplever i disse år en enorm vækst, som man bl.a. kan læse om i vores branchestatistik. Det betyder, at virksomhederne i høj grad efterspørger kvalificeret arbejdskraft, herunder særligt ingeniører.

Medicoindustrien har derfor – sammen med en række store medtech-virksomheder, herunder GN Hearing, Ambu, Coloplast, Novo Nordisk, Ferrosan, Convatec, Widex, Oticon og Simens – taget initiativ til kampagnen Medtech Careers.  

Medtech Careers er en målrettet branding- og rekrutteringskampagne, som skal udbrede kendskabet til medtech-branchen, dets muligheder for job og karriere samt at øge antallet af kvalificerede ansøgere, der matcher medtech-virksomhedernes rekrutteringsbehov.

Læs meget mere om kampagnen på www.medtechcareers.dk og følg branchens ambassadører på Facebook

Du kan også læse, hvad Medwatch og Berlingske har skrevet om MEDTECH CAREERS.

 

Kontakt

Sarah Lønstrup Lindegaard
Kommunikationskonsulent
49184704